Stymulacja WieloaspektowA
Wczesne wspomaganie to szereg oddziaływań stymulujących rozwój, prowadzonych w formie zabaw, ćwiczeń. To także odpowiednie postępowanie wychowawcze mające na celu minimalizowanie trudności dziecka tak, aby uzyskało ono optymalny (potencjalnie osiągalny dla niego) rozwój w sferze ruchowej, intelektualnej, emocjonalnej i społecznej.
POMOC W ROZWOJU
W naszym Ośrodku zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju Małego Dziecka działa od września 2007 roku. Systematycznie rośnie liczba dzieci korzystających z tej formy wsparcia. Pomagamy maluchom, których prawidłowy rozwój na skutek działania różnych czynników został zakłócony.
REJESTRACJA
Jak się zapisać?
Zapisz swoje dziecko na zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju! Odkryjemy i rozwiniemy talenty Twojego malucha razem.
Zadzwoń i zapisz dziecko
+48 43 822 45 63
Wolisz maila? Nie ma problemu
specsier@pro.onet.pl
01.
Zadzwoń lub napisz e-mail, aby uzyskać więcej informacji na temat zajęć wczesnego wspomagania rozwoju.
02.
Zaplanuj spotkanie z naszym zespołem specjalistów, aby omówić indywidualne potrzeby Twojego dziecka.
03.
Wypełnij niezbędne dokumenty i formalności, aby zapisać swoje dziecko na zajęcia w SOSW im. J. Korczaka w Sieradzu.
POZNAJMY SIE
Jak działamy?
Zaufaj profesjonalistom i skorzystaj z naszej oferty zajęć wczesnego wspomagania rozwoju. Oferujemy indywidualne lub grupowe zajęcia, dopasowane do potrzeb Twojego dziecka. Wspólnie ustalamy program terapeutyczny, aby zapewnić kompleksowe wsparcie i kontrolować postępy.
Reaguj szybko
Oferujemy zajęcia wczesnego wspomagania każdemu dziecku z problemami w rozwoju od 1 roku życia do chwili podjęcia nauki w szkole.
Elastycznie
Pracujemy z dziećmi indywidualnie lub grupowo wg ustalonego planu zajęć.
Specjaliści
Realizatorzy zajęć wczesnego wspomagania to młody, dynamiczny i rozwijający się zespół terapeutyczny, czyli: oligofrenopedagodzy, psycholog, logopeda, tyflopedagog i rehabilitant.
Obserwacja i reagowanie
Terapeuci wspólnie ustalają indywidualny, kompleksowy program terapeutyczny, wspólnie kontrolują czynione postępy – weryfikują programy terapii, udzielają wskazówek dotyczących zasad pielęgnacji i opieki nad dzieckiem.